Subject: Loomade eestkoste organisatsiooni Loomuse seisukoht - plii
From: Farištamo Eller <[email-masked]>
To: "Info - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 18:10:46 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Kirjutan loomade eestkoste organisatsiooni Loomuse poolt teile, sest 
sotsiaalministeerium koordineerib valitsuse seisukoha kujundamist plii 
küsimuses. Tunneme muret seoses kultuuri- ja siseministeeriumi esitatud 
ettepanekutega, mistõttu edastame oma seisukoha, ja palume suhtuda kultuuri- 
ja siseministeeriumi ettepanekutesse kriitiliselt, kuna need alahindavad 
laskespordiharrastuse panust plii-reostusse ning ei kannusta 
laskespordiharrastajaid võtma kasutusele olemasolevaid alternatiivseid 
keskkonnasõbralikumaid lahenendusi oma harrastusega tegelemisega 
jätkamiseks.

https://loomus.ee/wp-content/uploads/2025/05/Loomuse-seisukoht-seoses-pliid-sisaldava-laskemoona-ning-selle-mojuga-keskkonnale-ja-elurikkusele.pdf

Lugupidamisega.

Farištamo Eller
Kommunikatsioonijuht / Communications Manager
MTÜ Loomus
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 53496347
www.loomus.ee <http://www.loomus.ee>